GALIAMOR

Datos personales

Mi foto
SOY DE GALICIA-ESPAÑA VIVO EN LOS ESTADOS UNIDOS

Archivo del blog

Seguidores

sábado, 18 de diciembre de 2010

                              QUIXERA SER ANDURIÑA
                                                                      
Coma se fora  Anduriña
Quixera tamen voar
Por os ceos de Galicia
Moi pertiño do meu mar

Ver sair os mariñeiros
Moi cediño pra pescar
Escoitar á nosa xente
Maldicir  o temporal

Sentarme xunta lareira
Pra lembrarme do meu pai
Cando xogando facía
Enfurruñar a miña nai

Sair  a estrada soliña
Camiñando ata o piñeiral
Saudar os meus vecinos
Que veñen de traballar

Abrazar os meus amigos
Que veñenme  a saudar
Porque se alegran moito
De verme a terra voltar

Ir  a Capella dá Guía
Escoitar o coro cantar
Coma eu facía antes
De sairme do meu lar

Coma se fora Anduriña
Quedarme en Galicia quero
Percorrendo todos pobos
Voándo no noso ceo…

PILY PARADA!!!!
  

4 comentarios:

  1. Precioso iste poema cunha saudade que envolve a quen o lee
    hay qye versos mais sentidos.FELICITACIONS PILY.

    ResponderEliminar
  2. bellisimo poema además escrito en tu lengua gallega, esta asturiana sin esperar ser molestia se queda de tu seguidora, y te desea felices fiestas y que el proximo año te conceda todo lo que tu corazón anhela. un besin muy grande

    ResponderEliminar
  3. Gracinhas Manu!!!!
    Encantame ver a tua presenza nas
    minhas verbas... Un pracer saber
    que che gustou o meu poema hirmancinha...
    Un bikazooooooooo...

    ResponderEliminar
  4. Gracias OZNA!!!!
    Un placer verte paseando por mis
    humildes letras cariño...
    Que alegría tenerte como seguidora
    de mis poemas... Un gustazo poder
    conocerte aunque sea en la distancia...
    Un besazoooooooooooooo...
    Guapísima!!!!

    ResponderEliminar